پیوستن۳۶ دستگاه مینی‌بوس به حمل و نقل شهری زنجان

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور؛” بلدیه آنلاین ” به نقل از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ؛ وزیر کشور که در دور دوم سفر استانی زنجان رئیس جمهور را همراهی می‌کند، صبح شنبه به همراه رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از روند ساخت بزرگترین تقاطع غیر همسطح شهیدان کریمی شهر […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور؛” بلدیه آنلاین ” به نقل از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ؛ وزیر کشور که در دور دوم سفر استانی زنجان رئیس جمهور را همراهی می‌کند، صبح شنبه به همراه رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از روند ساخت بزرگترین تقاطع غیر همسطح شهیدان کریمی شهر زنجان بازدید کرد و در جریان چگونگی اجرای این طرح شهری قرار گرفت.

طرح احداث تقاطع غیرهمسطح شهیدان کریمی که چهارماه است آغاز به کار کرده، مورد بازدید و ارزیابی احمد وحیدی وزیر کشور قرار گرفت.
طول این طرح ۳.۳ کیلومتر بوده و با سه تقاطع متعدد همراه است که برنامه ریزی شده تا ۲۴ ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد. اعتبار طرح ۱۰ هزار میلیارد ریال بوده و حجم عظیمی از ترافیک سنگین شهری را مدیریت خواهد کرد.
همچنین ۳۶ دستگاه خودرو مینی بوس در آیینی با حضور احمد وحیدی وزیر کشور به چرخه حمل و نقل شهری زنجان پیوست.
این مینی بوس‌ها از نوع دو در تحویل نوسازی و ناوگان حمل و نقل عمومی شهر زنجان شد.
وزیر کشور همچنین از طرح کف‌سازی بازار تاریخی زنجان و معابر منتهی به این بازار به مساحت ۲۸۸۶۰ متر مربع بازدید کرد. مساحت اجرا شده تا پایان سال ۱۴۰۰به مساحت ۶۵۰۰ مترمربع گزارش شد که این مساحت در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲؛ ۲۲۳۵۸ متر مربع و نوع مصالح مصرفی نیز سنگ گرانیت و پیور است.
سومین طرح بازدید شده توسط وزیر کشور، طرح هاشمی‌نژاد یکی از طرح های ویژه شهرداری زنجان در منطقه بی‌سیم به مساحت ۶۸ هزار و ۸۰۰ مترمربع بوده که شامل فضاهای فرهنگی، خدماتی، فضای باز، فضای سبز و غیره می‌شود.