گزارش حسابرسی سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان به شورای استان

جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی استان با حضور جواد توحیدی فر رئیس شورای اسلامی استان، مدیران مالی سازمان همیاری، حسابرسان منتخب سازمان و جمعی از مدیران مربوطه در محل استانداری اصفهان برگزار گردید. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” در این جلسه نماینده سازمان همیاری شهرداری های استان گفت: این […]

جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی استان با حضور جواد توحیدی فر رئیس شورای اسلامی استان، مدیران مالی سازمان همیاری، حسابرسان منتخب سازمان و جمعی از مدیران مربوطه در محل استانداری اصفهان برگزار گردید.
به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” در این جلسه نماینده سازمان همیاری شهرداری های استان گفت: این جلسه با هدف رسیدگی به گزارش حسابرس سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان در حضور اعضای کمیسیون و نمایندگان سازمان همیاری و مجموعه حسابرسی برگزار شد و بندهای مد نظر حسابرس به سمع و نظر حاضران رسید.
محمد هویدا افزود: قبل از این جلسه، شورای سازمان همیاری شهرداری های استان متشکل از همه ی سهامداران و شهرداران استان جلسه ای تشکیل داده و حسابرس گزارش خود را در آن جلسه ارائه و گزارش تفریق و صورت های مالی به تصویب شورای سازمان رسیده است.
هویدا با بیان اینکه بعد از این جلسه نیز گزارش در صحن علنی شورای اسلامی استان مطرح می شود و اعضا بر اساس شرح وظایفی که در قانون برایشان پیش بینی شده نسبت به رسیدگی و تصویب آن اقدام خواهند کرد.
نماینده سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان با ابراز خوشحالی از اینکه در حضور نمایندگان مردم در نقاط مختلف استان بودیم، گفت: حسابرس کاملا مسلط نسبت به ارائه گزارش اقدام کرد و توضیحات لازم ارائه گردید و انشالله در صحن علنی، گزارش حسابرس سازمان همیاری برای سال مالی ۱۴۰۱ به تصویب خواهد رسید.