۸ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اهواز افزوده شد

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت الله سلیمانی امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: با تلاش و پیگیری انجام شده ۸ دستگاه اتوبوس دیگر به شهرداری اهواز طی هفته آینده تحویل داده می‌شود، علاوه بر آن از ۱۰۰ ایستگاه اتوبوس نزدیک به ۷۰ ایستگاه […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت الله سلیمانی امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: با تلاش و پیگیری انجام شده ۸ دستگاه اتوبوس دیگر به شهرداری اهواز طی هفته آینده تحویل داده می‌شود، علاوه بر آن از ۱۰۰ ایستگاه اتوبوس نزدیک به ۷۰ ایستگاه ساخته شده است.

وی  با اشاره به خرید ۱۶ سامانه هوشمند ثبت تخلف، گفت: وعده‌هایی مانند افتتاح خط یک بی آر تی به مردم داده شد، اما به علت عدم تأمین منابع مالی این اتفاق رخ نداد، با این حال تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا ایستگاه اول را تکمیل کرده و به بهره‌برداری برسانیم. علاوه بر آن ۶۰ تقاطع در اهواز چراغ‌دار شده و سه تقاطع دیگر نیز تا پایان سال چراغ‌دار می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز افزود: بر اساس پیش‌بینی انجام شده قرار بود در ۵۰ نقطه اصلاح هندسی انجام شود که در حال حاضر ۴۴ نقطه انجام شده و مابقی باید تا شب عید انجام شود، همچنین نصب تابلوهای راهنمایی مسیر نیز تا پایان سال انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۷۳۵