راه‌اندازی هتل شهرداری برای پذیرایی از میهمانان نوروزی

سعید فتوحی شهردار خرم‌آباد گفت: بازسازی سینما تابستانی پارک شریعتی و آبشار مصنوعی این پارک در آستانه نوروز انجام شده و هتل شهرداری نیز برای پذیرایی از میهمانان نوروزی، آماده است. سعید فتوحی با تاکید بر اینکه هتل شهرداری برای پذیرایی از میهمانان نوروزی آماده است، اظهار کرد: خط‌کشی معابر به منظور استقبال شایسته از […]

سعید فتوحی شهردار خرم‌آباد گفت: بازسازی سینما تابستانی پارک شریعتی و آبشار مصنوعی این پارک در آستانه نوروز انجام شده و هتل شهرداری نیز برای پذیرایی از میهمانان نوروزی، آماده است.

سعید فتوحی با تاکید بر اینکه هتل شهرداری برای پذیرایی از میهمانان نوروزی آماده است، اظهار کرد: خط‌کشی معابر به منظور استقبال شایسته از میهمانان نوروزی از دو شب قبل به صورت امانی آغاز و تعمیر و بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان انجام شده است.

وی از بازسازی سینما تابستانی پارک شریعتی خبر داد و افزود: آبشار مصنوعی این پارک پس از هشت سال تعمیر و راه‌اندازی شده و پتو و هیتر جهت مواقع اضطراری آماده است.

راه‌اندازی هتل شهرداری برای پذیرایی از میهمانان نوروزی

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه تاکنون ۱۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر ریخته شده و دو اکیپ دیگر در حال روکش آسفالت سطح شهر هستند، تصریح کرد: ۴۰ کیلومتر رنگ‌آمیزی جداول انجام شد، اما هر قدر آسفالت و رنگ‌آمیزی انجام می‌شود، به هیچ وجه نمود پیدا نمی‌کند؛ زیرا چند سالی است که به بهانه سیل و کرونا شهر رها و کاری انجام نشده است.

فتوحی تاکید کرد: در حال حاضر هر قدر فعالیت می‌کنیم، کوچک‌ترین تغییری در وضعیت شهر ایجاد نمی‌شود؛ بنابراین نیازمند عزم جهادی برای پیشبرد امور هستیم.

منبع خبر