بازدید ۳ ساعته از طرح های ایجاد کننده نظم و ایمنی در گرگان

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان ، چاره جویی برای برقراری نظم و ایمنی در رفت و آمد شهروندان و باز شدن گره های ترافیکی در مرکز استان یکی از دغدغه های مهم مردم در گرگان بوده است. اعضای شورای ترافیک استان گلستان نظر به اهمیت این […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان ، چاره جویی برای برقراری نظم و ایمنی در رفت و آمد شهروندان و باز شدن گره های ترافیکی در مرکز استان یکی از دغدغه های مهم مردم در گرگان بوده است.

اعضای شورای ترافیک استان گلستان نظر به اهمیت این موضوع از طرح های ایجاد کننده نظم و ایمنی توسط شهرداری گرگان در نقاط مختلف این شهر به مدت ۳ ساعت بازدید کردند.

این بازدید ها از اجرای طرح دوربرگردان ایمن در ورودی شرق گرگان، احداث تقاطع در بلوار گلشهر و ۳۰ متری پارتیان انجام شد.

در این بازدید های میدانی که با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری، رئیس پلیس راهور گلستان، معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان، معاون عمرانی فرمانداری شهرستان گرگان، رئیس پلیس راهور گرگان، مدیران و کارشناسان فنی و مهندسی شهرداری و اداره کل حمل و نقل جاده ای صورت گرفت بر ضرورت توجه تصمیم گیری های سازنده و منطقی در اجرای طرح های ذکر شده تاکید شد و مقرر شد نقطه نظرهای مطرح شده از جمله پیشنهاد ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشست آتی شورا ترافیک استان مطرح و نهایی شود.