توسعه فضاهای ورزشی محلات در دستور کار مدیریت شهری چابهار

در راستای توسعه زیرساخت ها و کاهش محرومیت توسعه سرانه فضاهای ورزشی در سطح محلات و خصوصا حاشیه شهر چابهار از اهداف اعضای پارلمان شهری است. نقش مدیریت شهری با طیف وسیعی از وظایف عمرانی و خدماتی که دارد، در زمینه توسعه فضاهای ورزشی با هدف تأمین فضاهای لازم برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان و […]

در راستای توسعه زیرساخت ها و کاهش محرومیت توسعه سرانه فضاهای ورزشی در سطح محلات و خصوصا حاشیه شهر چابهار از اهداف اعضای پارلمان شهری است.
نقش مدیریت شهری با طیف وسیعی از وظایف عمرانی و خدماتی که دارد، در زمینه توسعه فضاهای ورزشی با هدف تأمین فضاهای لازم برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان و پرداختن به امر ورزش حائز اهمیت است.
در عصر حاضر با توجه به گسترش دامنه های استفاده از وسایل و ابزارهای فناوری اطلاعات و تغییرسبک زندگی تحرک شهروندان به شدت کاهش یافته است که همین موضوع باعث کم تحرکی افراد شده است.و عامل موثری برای افزایش بیماری ها شده است و یکی از اهداف اصلی مدیریت شهری، توسعه سرانه فضاهای ورزشی در سطح محلات و مخصوصا در حاشیه شهرها است.
پیگیری توسعه سرانه فضاهای ورزشی در سطح محلات، از اهداف پارلمان شهری شهر چابهار
رحیم جدگال، رئیس شورای اسلامی شهر چابهار با تاکید بر تلاش و پیگیری اعضای پارلمان شهری برای ارتقای امکانات رفاهی در محلات شهر چابهار بیان کرد: توسعه یافتگی به عنوان یکی از شاخص های مهم در برنامه ریزی شهری، تغییرات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، زیربنایی، رفاهی را در سطح محلات یک شهر نشان می دهد.
وی افزود: گسترش شهر چابهار با ساختار فضای نامنسجم و از هم گسیخته موجب تمرکز نامعقول و نامناسب امکانات و خدمات در بخش های مختلف شهر چابهار شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر چابهار با اشاره به نقش مدیریت شهری که طیف وسیعی از وظایف عمرانی و خدماتی در زمینه توسعه فضاهای ورزشی دارد، گفت: تأمین فضاهای لازم برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان و پرداختن به امر ورزش در محیط شهری امروز از اهمیت خاصی برخوردار شود.
وی ادامه داد: یکی از اقدامات و فعالیت های شورای اسلامی شهر و شهرداری، توسعه فضاهای ورزشی و تأمین آن برای رفاه حال شهروندان و گسترش آن در سطح محلات است تا با ایجاد اماکن ورزشی، توسعه سرانه ورزشی شهر به بالاترین سطح ممکن برسد.
جدگال اذعان کرد: بخشی از اقدامات شهرداری ها در حوزه ورزش، با محوریت ورزش های همگانی است که تلاش کرده ایم با برگزاری رویدادها و ایجاد بسترهای مناسب ارتباط دوسویه ای با مردم داشته باشیم.
وی افزود: چند محله در شهر چابهار وجود دارد که دارای محرومیت هستند، لذا شورای اسلامی شهر چابهار در ادوار مختلف با پیگیری سعی در کاهش محرومیت در این محلات دارد و در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر چابهار خاطرنشان کرد: دغدغه اعضای پارلمان شهری شهر چابهار ایجاد اماکن ورزشی در سطح محلات، افزایش توسعه سرانه ورزشی محلات است و احداث چند باب زمین چمن مصنوعی در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی محلات در دست اقدام است که تا پایان سال جدید به بهره برداری خواهد رسید.

منبع خبر